Prague Economic Papers 2013, 22(2):302-304 | DOI: 10.18267/j.pep.453

Diversity in European Marketing

Paul-Marc Collin
IAE, Centre de Recherche Magellan, Université Jean Moulin, Lyon, France.

Zveřejněno: 1. leden 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Collin, P. (2013). Diversity in European Marketing. Prague Economic Papers22(2), 302-304. doi: 10.18267/j.pep.453
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License (CC BY NC ND 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.